Winkelwagen

item - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Subtotaal: € 0,00

Ons bedrijf (dit is geen bezoekadres)

Gleede 36

3291TX Strijen

btw:136627018B02

kvk: 24308107

tel: 0653128113

 

Liever hebben wij email. Wij reageren dan zo spoedig mogelijk.

Klanten Service

Betaalmethoden

1. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

2. Een verzending onder rembours betalen betekent dat er pas wordt afgerekend bij de aflevering. Je controleert de bestelling, betaald deze aan de chauffeur en deze laadt de bestelling uit en levert deze af. Let op: pinnen is niet mogelijk bij betaling onder rembours, dit kan alleen contant.

3. Wanneer je ervoor kiest om de betaling via bankoverboeking te doen dient het totaalbedrag uiterlijk 2 werkdagen voor levering op onze bankrekening te zijn bijgeschreven. Ons rekeningnummer is NL78INGB0007167207 t.n.v. onlinelaminaatwinkel in Strijen. Vergeet niet het ordernummer en de naam te vermelden welke op de bestelling is aangegeven.


Bezorging

Gratis bij een bestelling vanaf € 450,00 in Nederland en België met uit  zondering van de Waddeneilanden.

Wanneer de bestelling minder als € 450,00 bedraagt rekenen wij eenmalig € 50,00

De bestelling wordt bezorgd tot de eerste deur op de begane grond.

In appartementen met een lift bezorgen wij tot aan de lift .

Voor verder vervoer binnen de woning dient u zelf zorg te dragen.

 

Retourprocedure

 

Terugzenden van ongeopende en onbeschadigde producten is mogelijk. Hiervoor worden 15% retourkosten in rekening gebracht. De consument dient de kosten van het terugzenden zelf te betalen. Deze kosten bedragen € 50,00. U dient binnen 5 werkdagen na afleverdatum aan te geven hoeveel producten ongeveer retour komen. Retourzending dient binnen 14 dagen te hebben plaatsgevonden. Nadat het percentage bepaald is van het aankoopbedrag dat aan de klant akkoord gaat met het aangegeven percentage, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk overgemaakt, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen, indien de klant niet akkoord gaat met het aangegeven percentage blijft het product eigendom van de klant en dient de klant het voor eigen rekening binnen een termijn van 5 werkdagen op te halen op de locatie van aflevering.


Klachtenprocedure

De door ons verkochte producten zijn met zorg uitgezocht zodat wij weten dat er een perfecte prijs/kwaliteit -verhouding is. Helaas kan het niet uitgesloten worden dat er op een product een klacht ontstaat. Onze goederen hebben een fabrieksgarantie variërend van 10 jaar tot levenslang (vermeld op de labels in de pakken laminaat en op de website).  Wanneer je onverhoopt toch een klacht hebt vragen we je de volgende vragen te beantwoorden en samen met een kopie van de aankoop bon en foto's waarop de klacht goed te zien is, door te mailen naar info@onlinelaminaatwinkel.nl


1.  Leverdatum van de bestelling

2.  Basisvloer waarop het product geplaatst is 

3.  Welke ondervloer gebruikt is en of deze voorzien is van een dampfolie

4.  In welke ruimte(s) het product geplaatst is met daarbij de grootste lengte en breedte

5.  Of het product voor leggen geacclimatiseerd is en hoelang

6.  Type woning

7.  Of er vloerverwarming in de woning aanwezig is

8.  Of er bij het leggen expansieruimte is toegepast en hoeveel deze expansieruimte is

9.  Of er een dilatatie voeg aangebracht is

10. Of er onder de meubels beschermingen zijn aangebracht en welke

11. Welk schoonmaakmiddel er gebruikt is

12. Uitgebreide omschrijving van de klacht