Winkelwagen

item - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Subtotaal: € 0,00

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure De door ons verkochte producten zijn met zorg uitgezocht zodat wij weten dat er een perfecte prijs/kwaliteit -verhouding is. Helaas kan het niet uitgesloten worden dat er op een product een klacht ontstaat. Onze goederen hebben een fabrieksgarantie variërend van 10 jaar tot levenslang (vermeld op de labels in de pakken laminaat en op de website). Wanneer je onverhoopt toch een klacht hebt vragen we je de volgende vragen te beantwoorden en samen met een kopie van de aankoop bon en foto's waarop de klacht goed te zien is, door te mailen naar info@onlinelaminaatwinkel.nl

1 Leverdatum van de bestelling

2. Basisvloer waarop het product geplaatst is

3. Welke ondervloer gebruikt is en of deze voorzien is van een dampfolie

4. In welke ruimte(s) het product geplaatst is met daarbij de grootste lengte en breedte

5. Of het product voor leggen geacclimatiseerd is en hoelang

6. Type woning

7. Of er vloerverwarming in de woning aanwezig is

8. Of er bij het leggen expansieruimte is toegepast en hoeveel deze expansieruimte is

9. Of er een dilatatie voeg aangebracht is

10. Of er onder de meubels beschermingen zijn aangebracht en welke

11. Welk schoonmaakmiddel er gebruikt is 12. Uitgebreide omschrijving van de klacht